Menu

piątek, 1 sierpnia 2014

Wyniki

Hey wam!
Tu Nat, dzisiaj mija już miesiąc więc będzie nowa komentatorka na blogu, mam już wyniki i je dzisiaj w tym poście ogłoszę a proszę o zwycięzcę o dodanie do znajomych na moje lewe konto na którym robię sobie nagłówki, gify itp... Bo na Porshii mam lagi przez nadmierną ilość znajomych. Nick lewego konta to Hillaren. Jeśli nie masz miejsca w znajomych, a masz w najkach to dodaj i usuń z naj, jeśli również nie masz tam miejsca to nic nie rób tylko napisz w komentarzu że niestety nie możesz, a ja po prostu zrobię tej osobie gifa z profilu :)
A więc, zwycięzcą jest użytkowniczka z nickiem Nataliaa =)
Gratulacje!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Jeju! *.* Meeeega się cieszę! Dziękuję ;) Co do gifa, to jutro odblokowuje mi sie internet, i będę mogła wejść na MSP. Jeżeli jutro kupie vip'a zaprosze Cię normalnie, a jeżeli nie to na naj. Jeśli musisz gifa zrobić dzisiaj, to zrób z profilu. Jak Ci wygodniej :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Nataliaa =) ! : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. NAT! NAPISZ 1000 POSTA W TYM ROKU! TEN JEST 999! XD
    ~ Pozdrawia Lady MariQa Która napisała szybkiego newsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka, sorki, że kom. nie na temat, ale zatrudnij redaktora, chociaż jednego. Razem byście uzupełniały tego bloga i byłoby więcej postów o MSP, IMVU itp.

    ~Pozdrawiam, Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  6. -Jednak będziesz musiała zrobić gifa z profilu, bo dalej mam ograniczony internet ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)