Menu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Wyniki Konkursu!

Cześć!
Jak obiecałyśmy z Dzini damy dziś wyniki na bloga. Konkurs miał trwać do 15 sierpnia, ale przesunęłyśmy go na dziś dlatego że w jednym dniu było ponad 130 komentarzy, a nawet więcej! dlatego teraz przedstawimy Wam kto jakie miejsce zajął. Nakręciłam też również filmik żeby nie było że oszukuję z wynikami.
Numerki, które zostały wylosowane to: 199, 42, 92, 127 i 94
(199) 1 miejsce - Najka1099piki
(42)   2 miejsce - Misia882234
(92)   3 miejsce - Nataliaa =)
(127) 4 miejsce - Patryk12121210
(94)   5 miejsce - XxFloraWinxxX
Jeśli ktoś uważa, że kłamiemy to nakręciłam dla Was filmik z wynikami żeby nie było, że oszukiwałyśmy.

Gratuluję!
Te osoby, które brały udział ale nic nie wygrały niech się nie przejmują, dlatego że będzie pełno konkursów i zjawią się one pewnie niebawem ;)
Nagrody zostaną wręczone do godziny 16 także się nie przejmować jeśli jeszcze któraś z was nie dostała nagrody :)
Przypominam, że Dzini (UkradnijDlaMnieNiebo) daje nagrody za 1, 2 i 3 miejsce a ja (XxPorshiaXx) daję nagrody za 4 i 5 miejsce. Może zdarzyć się tak, że nagrody wręczę Wam z mojego lewego konta którego używam zazwyczaj do rozdawania prezentów. Nick konta to Hillaren.

Pozdrawiamy
XxPorshiaXx, UkradnijDlaMnieNiebo

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym!

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. NAT KOCHAM WAS ! XD JA TO NR 94 XD TRAFIŁO MI SIE PIERWSZY RAZ ! XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, 3 miejsce moje! :). Mam jeden problem... bo najprawdopodobniej dopiero jutro odblokuja mi internet, i będę mogła wejść na MSP (a nie tylko np. Na blogi), więc dopiero jutro uzupelnie liste. Jeżeli jednak to problem i nagrody przepadna to niestety mam pecha...

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;C Kiedy nast. loteria ? -Inezi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja się cieszę~. ^^
    najka1099piki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym ! Nie mogę się doczekać kolejnego konkursu c; ~maika8

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz wygrałem koneq!. :) ;-; /patryk12121210

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców ;** Pozdrawiam i zapraszam do mnie: marciowate-msp.blogspot.com
    ~Marcia/kitty3567

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwycięzcom : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)