Menu

środa, 6 sierpnia 2014

Wracam!

Hey wam!
Tu Nat, z gardłem wszystko lepiej po moim antybiotyku, więc prawdopodobnie już jutro wrócę do pisania bloga, jeśli nie to pojutrze, powiadomię was. Nie pisałam tutaj parę dni więc cieszę się, że wracam. Jednak w piątek znów gdzieś jadę może na wycieczkę, ale napiszę posty (bynajmniej się postaram), są wakacje i muszę się wyszaleć.
Dlaczego dziś jeszcze nie wrócę?
Niestety z prostej przyczyny, dziś w kuchni znów zasłabłam a potem trzęsły mi się ręce i nogi ...
Dziękuję za cierpliwość i troskę z Waszej strony o Mnie :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)