Menu

sobota, 16 sierpnia 2014

Unikaty mają powrócić?

Hey!
Otóż wczoraj wieczorem szperałam po forum i znalazłam dużo wpisów o unikatach, mianowicie o jakiś nowych unikatach, które mają być też na naszym kraju. Teraz pokażę Wam zdjęcia tych tematów z forum, a następnie zdjęcia unikatów, które podobno panowały na niemieckim MSP.

Postanowiłam więc odwiedzić bloga, który jest w temacie (moviestarplanetsb.blogspot.com) i zobaczyć zdjęcia unikatów. Było tam coś takiego:



Powiem szczerze że bardzo ładne unikaty, ale czy to prawda że będą u nas? - Tego nie wiem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Hmm, ja najbardziej chcę aby wąż powrócił :) Pozdrawiam kochana ♥ Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.......miejmy nadzieje,że to będzie prawda...Ja już na wszelki wypadek zbieram starcoins XD Pozdrawiam♥ Oliwka 123410

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że u nas też powrócą ~maika8

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ;o ale możliwe że to oni mają retro tydzień dopiero teraz? Chociaż wątpię bo maja więcej unikatów i niemieckie msp chyba jest straszę od polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Retro tydzien u naj juz chyba byl..... a co do unikatow calkiem ladne,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre były na polskim,od samego początku,ale szybko usunęli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłabym szczęśliwa gdyby powróciły ;C .Są piękne !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)