Menu

niedziela, 24 sierpnia 2014

Unikaty jakich nie widziałam

Cześć!
Siedziałam sobie na Hiszpańskim MSP, sama nie wiem dlaczego, ale tak było. Szukałam jakiś fajnych osób z rankingu, chciałam zobaczyć jak tam jest i przytrafiłam się na osobę, która miała strasznie dużo unikatów, takich jakich jeszcze nigdy chyba nie widziałam, zobaczcie sami:

 Nie widziałam na drugim zdjęciu tych takich jakby sprężynek, na trzecim tego tatuażu, a na pierwszym zdjęciu tego zielonego tatuażu, tego pierwszego tatuażu oraz trzeciego od góry. Przepiękne to jest, nie widziałam chyba u nas jeszcze takich. Bardzo mi się podobają.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Jak się dobrze przyjrzeć ten trzeci tatuaż (na pierwszym obrazku) przypomina piersi pewnie ktoś to zauważył i go szybko usuneli POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tatuaż obok "sprężynek" jest w sklepie Polskim msp.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki nick ? z niemieckiego też są takie a nowet lepsze tatalnie stara grafika ta z 73 lvl takie ma

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)