Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

Udawanie "hackerek"

Hey wam!
Już znamy cała historię "hejterek" z fejm-msp, ale wciąż sobie wbijam do głowy jak mogły tak okłamywać ludzi. Było tam napisane, że są hackerkami w zakładce "O nas"

Kłótnie na chat też były, głównie z Lyod na ten temat

A następnie napisały, że nie są hackerkami i że sobie zmyślamy (takie informacje mi dostarczono), jeśli to prawda to dlaczego miałyby pisać że nimi są?
bloga mojej przyjaciółki, Patricia45 też obgadały postami

Bez sensu. Ale na szczęście nie będziemy mieć już z tym blogiem więcej doczynienia!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS niedługo nowy wygląd bloga!

5 komentarzy:

  1. Dobrze ze usunęły bloga.Suki ._____.
    Saludos
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Idiotki ;-; Widać że chciały być tylko sławne -.-
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ja lubie poczytać o tym :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomysł na nazwy ich blogów! Dziady-msp, burdel-msp, zakłamane-msp, niefejm, itp. XD. Widziałam ich bloga tylko z tych screenów, ale i tak bym tylko zmarnowała czas XD.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)