Menu

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

The Tanya

Hey!
Na MSP dostałam pewną wiadomość od dziewczyny z nickiem alis626, zaciekawiła mnie jej treść ponieważ było tam coś znów o hackerach. Teraz dużo o nich piszę jak widać, ale to chyba dobrze bo się prosicie o to więc macie. Kolejnym hackerem będzie dziewczyna z niekicm The Tanya podająca się za siostrę The Dolly, być może to prawda, być może i nie. Teraz pokażę wam treść wiadomości:

No więc postanowiłam ją wyszukać jak pisała i nie znalazło kompletnie NIC. Sprawdziłam również i się upewniłam, czy ta nazwa jest zajęta no i jest czyli te konto ktoś posiada i nie można go wyszukać lub znów kolejna osoba ma bana forever, to pozostanie chyba na zawsze w zagadce z każdym niewyszukiwalnym hackerem. W internecie nie ma nic o The Tanya, więc chyba jako pierwsza piszę o tej osobie. Trzeba się czegoś więcej dowiedzieć na ten temat.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)