Menu

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

"Suka"

Cześć
Zauważyłam parę dni temu temat na forum "Suka??" weszłam w to i było tam napisane, że można pisać słowo "suka" bez żadnej cenzury.

Postanowiłam sprawdzić, czy się da i się nie da! jak ona to zrobiła? znacie jakiś sposób na to? wszystkim cenzurowało, prócz jej. Jeszcze zastanawia mnie ta animka z fuck you z tego roku, hm.... Podobno parę osób dodało ją do filmu i sprawdziło jej animacje a w nich nie było tej animacji "fuck you", dziwne.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS Jednak piszę teraz posty, bo mama już wyszła :D

5 komentarzy:

  1. Temat chyba sprzed 2 miesięcy, więc może wtedy, tamtego dnia dało się to napisać? Bo czasem tak jest, że raz się da jakieś słowo napisać a raz nie ;)

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak ona to robi...
    CZITER!!!!
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej tu tworczyni tego tematu na forum
    Poprostu wtedy się dało :D
    ~Lady MariQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze niedawno weszłam na jakąś stronke, chyba ''specjalne.moviestarplanet'' i pisałam (bez cenzury) słowa typu ''głupie'' itd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu kłamie że bez cenzury, tak naprawdę pewnie użyła triku którego mam opis na blogu, lub jakiegoś innego.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)