Menu

czwartek, 28 sierpnia 2014

Stare MSP, Nowe MSP

Cześć!
Teraz coraz częściej na forum pojawiają się tematy "Chcemy stare MSP!" ale też i tematy przeciwne temu.
Jest tego bardzo dużo, ale nie chciało mi się robić screenów. Inni są na tak, a inni na nie, tylko że to i tak nic nie zmieni, starego MSP już nie ma i nie będzie, pisałam nawet do moderatorów, mam dowody więc nie ma sensu walczyć z tym. Ja ogólnie wolałam stare MSP, ale niektóre możliwości z nowego są lepsze i ładniejsze - to tylko moje zdanie.

Co wy o tym myślicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Ja wolę nowe MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem lepsze jest nowe msp. Są nowe aplikacje itp.. Nie wiele mogę powiedzieć na temat starego msp ponieważ nie jestem z tamtej ''ery'' (jak ja to nazywam). Ale zdania raczej nie zmienię wole nowe MovieStarPlanet i tyle to tylko moja opinia - VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała jeszcze nowsze xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz że Samantha (ta z castingu) na niemieckim msp ma inną twarz i kiedy ją sie dodaje do filmu też ma więcej ciuchów i......ANIMEK?! POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi odpowiada te i stare MSP Ale wole stare/Marcikm1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)