Menu

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Śmieszne "gify"

Cześć!
Wczoraj praktycznie przez cały dzień śmiałam się do łez oglądając różne filmiki jakby w "gifie". Pobrałam kilka i mogę się nimi z wami podzielić.







Przepraszam że niektóre filmiki się powtórzyły, ale dodało mi się podwójnie
Nie wiem czy na bloggerze to dobre wygląda i czy jest dzwięk, ale na stronie wyglądało to o wiele lepiej i śmiałam się razem z mamą do łez haha, oczywiście oglądałam tego wiele, wiele więcej ale tylko trochę się udało dodać na bloga dlatego że "gify" się nie ładowały. W każdym bądź razie zapraszam na "dawkę śmiechu" na stronie >>>KLIKNIJ<<<
Filmiki wgrywały się długo, dlatego tak długo post był pisany

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Hahahahahaha xDD
    Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.lolsy.pl/1283-wschodzaca-gwiazda.html - Lałam z tego XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)