Menu

piątek, 15 sierpnia 2014

Skopiowany blog - wyjaśnienia + To nie moja siostra!

Hey!
Wczoraj moja przyjaciółka zwana masło napisała posta o blogu, którego właścicielka ode mnie praktycznie wszystko zgapiła. Sprawa została wyjaśniona, a blog usunięty. W chwili obecnej tworzy nowego bloga którego linku nie znam, ale mam nadzieję że nie będzie cały zgapiony ode mnie. Ja ciężko nad tym blogiem pracowałam i to chyba jasne, że nie jest miło gdy ktoś Ci wszystko odgapią.
Przeprowadziłam wczoraj rozmowę z właścicielką bloga cztery-panny-z-jednej-kawy








Dogadałyśmy się i blog został usunięty. W tej chwili jak wspominałam robi ona całkiem nowego bloga i mam nadzieję że nie będzie zgapiony inaczej ja już tak tego nie zostawię.
Jednak wczoraj użytkowniczka @ligator przesłała mi zdjęcia rozmowy, gdy to zobaczyłam doznałam szoku...


Jak mogła zrobić bloga zanim zobaczyła mojego skoro tu wchodziła wcześniej i mi pisała że robi swojego bloga? (....) następnie napisała że jestem jej siostrą................ Wtedy mnie zamurowało. Mam tylko jedną siostrę i nazywa się Olivia ale przede wszystkim ma 5 lat, a nie 10-12! Nie, to nie jest moja siostra.

Myślę że to wszystko w każdym bądź razie mam nadzieję że już nie będzie kopiować jak sobie obiecywałyśmy wczoraj.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)