Menu

środa, 20 sierpnia 2014

Samotniaa

Hey!
Wczoraj ludzie pisali, że być może jest noc hackerów, że ich wylogowywało z MSP, wchodzono na konto i mieli problemy z serwerami. Większość osób myślało że to Samotniaa, znana nam już pewnie "hackerka" dlatego że kiedyś pisałam o niej posty. Nagle dostałam wiadomość "Nat! chodź szybko na bloga", weszłam. Opowiedziano mi, że grupka osób była w pokoju Samotnii i wszyscy zniknęli prócz jednej osoby. Potem wszyscy zaczęli opowiadać co im się działo i dostałam potem wiadomość od Ania1332, że widziała na chat osobę bez nicku i ją wylogowało. Oto co się działo gdy weszłam na bloga:




Postanowiliśmy wszyscy iść do pokoju Samotnii, a tam same podróbki kont:



Ostatnia okazała się być bardzo miła, oglądała nam filmy, dawała autografy. Wprost mówiąc świetnie się z nią pisało. Jednak ta Samotniaa na zdjęciu powyżej ze smutną miną ciągle nas wyzywała, pisała jakim prawem siedzimy w JEJ pokoju, a to nawet nie jej pokój.........
Potem spamowała mi zaproszeniami do bycia dziewczyną, przez nią tak mi zlagowało że ją zablokowałam, a ona wyszła.

Następnie rozpoczęła się o niej rozmowa z Lyod, pewnie ją znacie. Pisała że samotniaa chodzi do jej szkoły i znają się w rzeczywistości twierdząc, że ona to robi dla rozgłosu i nie hackuje.
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Samotniaa tylko hackuje kiedy napisze się jej nick albo kiedy się ją sprowokuje a historia samotni jest taka: Pewna kobieta miała rodzine lecz pewnego razu się coś nie układało i wzieli rozwód mąż wziął dziecko i nie mogła się z dzieckiem samotniaa spotykać postanowiła że będzie hackować na MSP (bo tu grało jej dziecko) z tąd nick samotniaa bo straciła rodzine POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu, tej dziwnej dziewczyny, jest zdjęcie na którym pisze, że została zablokowana na MSP, bo napisała Bielowata Spermowata, czemu mój nick? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu byłąm tam wsześcniej ale jak były te dwie " Samotnice " to chyba już poszłam XD i to mnie nie wylogowało XDD / XxFloraWinxxX / Chat Blogowy - ♥ Pati ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w pokoju samotnii i dała mi grafy itd
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka historia czytałam na necie:

    Samotniaa to polska hackerka, jednak pisze po angielsku. Jest cała ubrana na czarno. Chodzi plotka że kiedyś Samotnię zostawił mąż, a jej córka zamieszkała u męża. Córka ta miała 8 lat i grała w MSP, stąd pomysł na hackowanie kont na MSP. Kiedy ją spotkasz nie musisz uciekać, jednak pod żadnym pozorem nie pisz jej nicku! Gdy to zrobisz, ona cię zhackuje. Jeśli jednak nic się nie zmieni zrobiła ci coś z innym kontem. Samotniaa pisze w statusie "Lonely forever. He will met you." Co oznacza "Samotna na zawsze. On cię spotka". Na jednym z blogów o msp, pewna dziewczyna pisała o swojej rozmowie z Samotniaa. Napisała jej, że jej współczuje. Okazałą się później miłą kobietą, która wcale nie hakuje. Więc jeśli na siłę nie będziesz jej prowokował, nic się nie stanie.


    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu dziwny haker xD. Zapraszam na supermocna8

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)