Menu

sobota, 16 sierpnia 2014

Reklama MSP

Hey!
Widzieliście już nową reklamę MovieStarPlanet? może większość z was już ją dawno widziała, ale ja zauważyłam ją dopiero niedawno. Szczerze mówiąc nie podoba mi się, ale zanim powiem dlaczego wstawię filmik reklamy.

Nie podoba mi się ta reklama, ponieważ to nawet moim zdaniem nie wygląda na reklamę jakiejś gry, tylko może jakiś produktów typu lalki itp. Na dodatek gdy nie było po lewej stronie plakietki z "MovieStarPlanet" nawet bym nie pomyślała że to jest związane z jakąś grą.
To tylko moje zdanie, co wy myślicie na ten temat?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Też widziałam ta reklamę, jakieś 4 dni temu. Troche dziwna i też rozpoznałam ze to reklama Msp po plakietce :/ Moim zdaniem za specjalnie nie zacheca do rejestracji

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez widzialam tez tylko po plakietce i tych ikonkach poczty rozpoznalam .... XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam tą reklamy kilka miesięcy temu na YT i niedawno w wizji ;) . Szczerze to reklama jest nawet fajna, ale nie ma nic takiego co zachęca do zarejestrowania na msp
    Pozdrwiam Devil Kitty

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba tylko muzyczka ^^
    A reszta to jakaś reklama lalek barbie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ta reklama mówi o dzieciach, które nie chcą się uczyć, tylko od razu po szkole wchodzą na Moviestarplanet ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna widziałam już dawno. Oglądam cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. ona cały czas miała laptop włączony O.o XD

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne ale spoko

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)