Menu

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

P!zza is back

Hey!
Widziałam komentarz w poście o Grim Reaperz'e i było tam napisane o może mniej znanej hackerce p!zza. Nie mam jej zbyt dużo w google grafice, więc znalazłam tylko to:
Hackerka z pochodzenia angielskiego, hackowała na angielskim MSP i podobno wraca na nasze, Polskie. Podobno hackerka teraz posiada nick "P!zza is back" postanowiłam to sprawdzić dokładniej, czyli sprawdzić czy nazwa użytkownika jest zajęta, ale najpierw sprawdzę czy da się wyszukać taką osobę.
No niestety po tym co tu widać jest tylko jakaś podróbka, czyli mamy pierwszy dowód na to że nie da się tego konta wyszukać, a teraz zróbmy potwierdzenie tego.

Jednak nazwa jest zajęta, czyli albo ten ktoś ma bana forever albo jest seryjnym niewyszukiwalnym hackerem.
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Dasz poradnik jak zrobić te obrazki, no wiesz te co masz na blogu i się przesuwają

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce cos powiedziec...NAPISZ SE DO SUPOT MOVIESTARPLANET A DOWIESZ SIE! ze hackerzy nie i stnieja i ze trzeba blokowac osoby kture sie za nie podaja a ip ich komputera zostana zablokowane tak samo jak nie istnieje noc hackkerow to sa wszystko bzdury i sorka za blendy ale alt mi sie popsul

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze hackerzy istnieją i tak łamią kody, że nasi kochani modzi nie widzą.
      Po drugie niby "hackerzy" którzy tak naprawdę nimi nie są mogą posiadać kody/łamać kody zabezpieczeń i otrzymywać hasła użytkowników. Fakt są też co są którzy podają się za hackerów, ale msp nie nadąża nad blokowaniem "hackerów".

      Usuń
  3. Hue, hue hue, ja napisałam tego koma o P!zzie B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o niej i ją wyszukałam. Miała wtedy takie same konto jak na pierwszym zdjęciu, ale to było pół roku temu :( /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)