Menu

piątek, 1 sierpnia 2014

Pytania i odpowiedzi - wyjaśnienia

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie może posta "Pytania i odpowiedzi"? zadawaliście mi pytania, a ja wczoraj na nie odpowiedziałam. Jednak niektórzy napisali, że pominęłam ich pytania. Przepraszam bo albo to robiłam szybko dla spokoju albo mi się przewinęło i nie zauważyłam gdy ktoś napisał jakiegoś pytania. Jeśli masz jeszcze coś co jest dla ciebie ważne możesz śmiało zapytać pod tym komentarzem, a ja odpowiem.

Dziękuję i pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. Czy nadal robisz metamorfozy blogów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi odpowiedziałaś, także spoko ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co zrobiłaś, że Twój blog stał się taki popularny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka to jest czcionka którą teraz ja piszę, piszesz posty itd.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiłaś tą ramkę nad postami z twoim fandomem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie powinnaś robić co miesiąc coś takiego jak Q&A XD By ludzie Ci mogli zadawać pytania różnej maści : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego odeszłaś msp i czy imvu jest dla dorosłych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego odeszłaś msp i czy imvu jest dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nazywa się ten szablon i jak jest dostosowany?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic się nie stało ;) Na moje odpowiedziałaś :))

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak usunąć meble z pokoiu na imvu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak założyć konto na IMVU? Już napisałam że mam 19 lat ale i tak nic nie wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem nie jestem z blooga ale spróbuj później za kilka godzin - radze ok. 14 wtedy jest mniej ludzi i serwer nie jest przepełniony jak już wejdziesz możesz zarosić - Lazureee

      Usuń
  13. A jak usunąć mebel z pokoju bo nie mg? jak to zrobić bo nwm?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)