Menu

piątek, 29 sierpnia 2014

Problemy z filmami

Cześć!
Wczoraj zauważyłam temat na forum w którym mowa była o pewnym błędzie w filmach, nie wiem dokładnie co się stało i jak, bo tego błędu nigdy nie miałam, ale jak przeczytałam komentarze z forum to całkiem sporo osób go już posiadało
Ktoś się namęczy w filmie, a jego praca idzie na marne, to jest właśnie to, co zniechęca do tej gry i "pracy" w niej, dosłownie nic. Współczuję tym co to mieli bo to jest pewnie koszmar....... Ogólnie ja robię film jakoś 5 godzin dlatego że wszędzie trzeba te kratki poprawiać, czasami mi się inna muzyka dodaje, czasami w ogóle tej muzyki nie ma nawet i jeszcze dymek się zmienia na jakiś kwadratowy.......
To jest okropne

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Też mi się to Udało zobaczyc na moim filmie;p robiłam komedie bohaterką główną byłam ja no i tata wykonuje moją role:D ale była beka usuwałam film XD/Marcikm1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zmienilam ubranie to mi sie juz naprawilo XD A szkoda bo juz napisalam maila do modow o tym, jak sa beznadziejni XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten problemik ale na drugi dzień wszystko było normalne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam taki przypadek w pewnym horrorze - wyszło na to, że zastraszana była straszącą , a strasząca zastraszaną! wyglądało to okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tak miałam chłopak miał przez to role dzieewczyny ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby co jest taki błąd Kiedy ktoś gada jego usta są otwarte to ust kolor zmienia się na ten orginalny kiedy wizieliśmy np czerwony kolor

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)