Menu

piątek, 29 sierpnia 2014

Problem z wejściem na MSP

Cześć!
Wczoraj podczas pisania z Dance Jessica (Jess) na MSP nagle nie mogłam odpisać, zawiesiły mi się wiadomości i wszystko, potem nie mogłam już na nic nacisnąć więc odświeżyłam stronę i tak strasznie długo się ona ładowała, myślałam że mam jakieś problemy z internetem co się zdarza, ale nie, to nie było to..... Weszłam na bloga i spytałam czy inni mogą wejść na MSP, oczywiście też mieli ten problem!
Dosłownie nikomu nie wchodziła strona, przez to zbierało się bardzo dużo osób na mojego bloga i pisali co się stało, wszyscy o tym dyskutowaliśmy
To było jak zimny prysznic, wszyscy myśleli że MSP zostało usunięte i że te plotki to prawda, bo np. moviestarplanet.com wchodziło, ale inne już nie. Podobno wchodziło też Duńskie MSP, ale to innym, nie mi. U mnie działało tylko Amerykańskie.
Próbowałam nawet wejść z cda na MSP, ale wciąż ten sam problem

Po jakimś czasie wszystko wróciło do normalności, ale co to było?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Wczoraj był czwartek, moderatorzy może wprowadzali zmiany.Przecież nigdy nie będą mogli usunąć MSP
    Jak by usuneli to bym podała ich do sądu o wydanie kasy na nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,i co jeszcze?,,Proszę Wysokiego Sądu,ja sobie kupowałam Vipy i inne dodatki do gry a ten pan usunął grę.Proszę go zamknąć do więzienia.''

      Usuń
    2. A właśnie można, to byłby bodajże wydział cywilny, czy jakiś tam. Zresztą policz sobie, ilu ludzi wydało łącznie pieniędzy na VIP. Wyszłoby.... Aż trudno sobie wyobrazić, to muszą być astronomiczne sumy.

      Usuń
    3. Zapewne 100 mln pieniędzy.

      Usuń
  2. Ja w tamtym momencie byłam na msp ale nie miałam wcale znajomych online. Myślałam że to koniec i że usuwają każdego po kolei ale po chwili znów miałam znajomych online i wszystko wróciło do normy. Może to była aktualizacja albo coś sama nie wiem. Były też o tym tematy na forum. Co sie działo? Moi znajomi nic nie wiedzą ja też nie. - VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam problem na wejście na 2 konto na msp ale no ja nie mg :o ale już działa naszczęście/Marcikm1

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam , ze to pisze ale nie ma Amerykanskiego tylko angielskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amerykańskie to moviestarplanet. Com!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Też myślałam że zamulił mi się komputer POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  6. To normalne ja już tak miałam z 10 razy. To nie wina netu. Msp się pogarsza. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaa, moviestarplanet.com to Amerykanskie? To ciekawe czemu nawet moi rodzice mowia, ze nje ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza tym moja ciocia mieszka w Ameryce i jak miała mi kupić plecak to każdy mówił, że nie ma takiej gry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten problem w tym momencie. :( MSP mi się zawiesiło,to odświerzyłam.Teraz nie mogę się zalogować,ładuje się cały czas,już z 5 minut. *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)