Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

Powitanie.

Czesc Wam! Z tej strony UkradnijDlaMnieNiebo/Lanalie. Bede pisac na tym blogu razem z Nat. Na czacie znajdziecie mnie pod nickiem Dzini, poniewaz wiekszosc osob tak na mnie mowi. Posty bede sie starac pisac jak najczesciej i o wszystkim co sie dzieje na MSP i nie tylko. Na blogu tez zauwazycie nowa muzyke i inne dodatki. Mysle, ze Wam sie spodobaja i pisanie na tym blogu bedzie dla mnie przyjemnoscia. Od razu mowie, ze UkradnijDlaMnieNiebo nie jest moim kontem. Wczesniej prowadzila je moja przyjaciolka, ale z tego powodu, ze przestala grac oddala mi je. Moje wczesniejsze konto to Pamella, jednak zostalo ono usuniete pol roku temu. Przepraszam, ze nie pisze znakow polskich, ale cos mi sie na chwile obecna zepsulo. Do zobaczenia wiec w kolejnym poscie. UkradnijDlaMnieNiebo/Dzini.

4 komentarze:

  1. No i cie znam ;33 XD / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dołączenia do tak wspaniałego bloga :)
    Saludos
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy Cię na blogu! : ) Mam nadzieję że będzie Ci się dobrze pisać i nie mogę się doczekać kolejnego posta Twojego autorstwa :D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)