Menu

czwartek, 7 sierpnia 2014

Posty na forum o mnie

Hey wam!
Tu Nat, gdy byłam chora koleżanka z chatu pod nickiem "Garfild" (niestety nie podam nicku bo sama nie chce mi go podać, twierdzi że woli być anonimowa) powiedziała mi, że jest coś o mnie i mojej byłej najlepszej przyjaciółce - nissia2013 na forum. Postanowiłam pójść do Niej i jej to pokazać, razem poszukałyśmy tego na forum i było takie coś:


Istne chamstwo. Czy tak zachowuje się normalna osoba?
Poza tym na moim i nissii2013 blogu była również osoba pod takim nickiem:

Okazało się, że to ona... Następnie poszłam na bloga byłej najki i ona tam była, kłóciły się.
(Po_prostu_zyjmy_osobno_i_lapmy_szczescie - nissia2013)



Postanowiłam wejść na jej profil, i miała opis coś w stylu że rodzice robią to przy niej......
I znalazłam kolejny jej temat na forum:


Co za dziecko.......
Współczuję jej znajomym o ile ich ma, bo każdego tylko wyzywa, a rodzinie to szczególnie. Tylko wyjść i jechać do psychiatry :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Do psychiatryka z tą dziewczynką >.< /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrości wam i tyle. zgadzam się z Anakonda ;33 / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  3. ona robi to dla beki lol bez spiny XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym ją zgłosiła -.- Jakaś idiotka, skąd się biorą takie dzieci ;-;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)