Menu

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

"Porshia też zginie!"

Hey!
Wczoraj siedząc na blogu pewna dziewczyna napisała mi, że ktoś mnie i ją hejtuje na jej własnym blogu. Podała mi link i weszłam na jej bloga, oczywiście ktoś napisał jakieś śmieci:

 


Zniszczy mnie dlatego że jakaś osoba nie odpowiedziała jej na pytanie?
znowu jakaś chora psychicznie dziewczynka ośmioletnia?
ja zginę?
zginąć to ja mogę gdy mnie śmierć dopadnie, wtedy wszyscy zginiemy więc żeby nie była taka pewna :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. No i co te dzieci mają w głowach nasrane... Muszą się leczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee? To jest dziwne nawet ona nie wie gdzie mieszkasz więc jak może.... nie ważne POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę chora psychicznie osoba. Zazdrości, bo wie, że na jej wymyślonego bloga i tak nikt nie wejdzie. Żałosne dziecko

    OdpowiedzUsuń
  4. To pisało dziecko które uważa że ma slawniejszego bloga a robi takie błędy ortograficzne XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Żal -,- I współczuje za tą idiotkę ;D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)