Menu

niedziela, 17 sierpnia 2014

Polecanie blogów

Hey!
Dużo osób również się pyta o polecenie ich blogów/profilów/filmów bądź też proszą mnie o to, abym napisała posta żeby pomagano danej osobie w levelu. Szczerze mówiąc z chęcią często reklamuje takie osoby, jednak teraz jest tego zbyt wiele... Zareklamuje ledwo jedną osobę a już od razu wszyscy lecą z pytaniami i się dziwicie czemu nie odpisuję. Nie zawsze mam ochotę i czas na reklamowanie jakiś blogów lub innych tego typu rzeczy. Robię to z myślą o was, ale szczerze jak tutaj cokolwiek reklamuję to tylko parę osób się angażuje w pomoc.
Teraz taka mała informacja, jeśli już bardzo chcesz abym zareklamowała coś Twojego to pisz, ale pamiętaj że nie zawsze odpiszę, bo za dużo mam na głowie. ZROZUMCIE TO.
Jeśli komuś obiecałam polecić jakiegoś bloga, a zapomniałam proszę napisać w komentarzu link do bloga i swój nick a postaram się to uzupełnić w ciągu paru dni.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Poleciła być http://bloodyfullmoon.blogspot.com/ ? xd
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kiedyś powiedziałaś że polecisz '-'. Stylowa10502-msp.blogspot.com . stylowa10502

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez powiedzialas tak ;-) favorite-moviestarplanet.blogspot.com @@ZochaXD@@

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)