Menu

niedziela, 24 sierpnia 2014

Podziękowania!

Cześć!
Nie mam zbytnio czasu na posty, zaraz idę się umyć i wykąpać, ale chciałabym podziękować Wam za hojność. Teraz dużo osób obsypuje mnie prezentami, pozdrowieniami, a nawet unikatami co mnie bardzo zaskakuje! Jesteście bardzo mili, potrafiłam dostać 4 specjalne pozdrowienia w jeden dzień.
Chciałam podziękować również:

Akurat dałaś mi je w momencie, w którym je potrzebowałam, dziękuję.
Dziękuję wszystkim ślicznie za prezenty i za wszystko, jednak nie zależy mi na tym, jeśli chcecie mi pomóc, obejrzyjcie może film, to w zupełności wystarcza :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)