Menu

piątek, 22 sierpnia 2014

Podziękowania

Cześć!
Chciałabym podziękować kilku osobom za wszelką pomoc w levelu, oglądanie filmów itp. Na początek zacznę od podziękowań dla Monika123587, która dała mi specjalne pozdrowienie co zresztą było dla mnie bardzo ważne, ponieważ zbieram na level ale w dwa dni pomogliście mi wbić 200 tysięcy za co jestem wdzięczna.
Chciałabym również podziękować jednej mojej najlepszej przyjaciółce, Dance Jessica za przesyłanie prezentów, reklamowanie filmów i pomoc w levelu.
Również dziękuję za aż ponad 100 wyświetleń na nowym filmie, myślałam że to nie wyjdzie, ale jednak się udało! Za chwilkę napiszę o drugiej części filmu, która za chwilę zostanie opublikowana :D
Jeszcze chciałabym podziękować Lizi Grove za darmowy unikat, który dała mi z własnej woli, jestem zaskoczona nigdy nie dostałam unikatu za darmo
Jest piękny, dziękuję po raz kolejny.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)