Menu

niedziela, 17 sierpnia 2014

Podziękowania

Hey!
W tym poście chciałabym podziękować mojej byłej najlepszej przyjaciółce nissia2013 za wspaniały filmik, który zrobiła wczoraj.

Na prawdę dziękuję za te wszystkie wspomnienia, kiedyś było super przyznam szczerze że mogłabym wrócić do tych czasów gdzie byłam tylko ja, nissia2013, xWikusiaxX, Gosiacz2002 i Dance Jessica < ustawiłam nas w kolejności poznania się. Pamiętam jak miałam 3 level i poznałyśmy się w grze "ubierz się", zostałyśmy najlepszymi przyjaciółkami. Przyjaźń wytrwała jednak rok, niewiele więcej. Wika odeszła bo przestała grać, Gosia poszła na inną grę, teraz gra w tą grę LOL ze swoją nową chyba najką, Dance Jessica (Jess) odeszła bo znudziła jej się ta gra, niedawno powróciła jako "łysa", a z juss (nissia2013) pokłóciłyśmy się ponieważ wybrała chłopaka niż mnie i takie było nasze rozstanie.
Na koniec parę moich zdjęć z dawnych czasów:
























































Stare, dobre czasy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Piękne to jest ♥♥ Aż się ciepło robi na sercu c; Ale głupie było ostrzeżenie za napisanie "ci o to" xd
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach.. szczerze to może i się z wami nie przyjaźniłam, ale chciała bym, abyście do tego wróciły. To było piękne..
    ~mosa78

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam większość screen'ów :) Stare, dobre czasy :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zapomniałam się podpisać - Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)