Menu

sobota, 2 sierpnia 2014

Penlown - MSP

Hey wam!
Tu Nat, siedziałam sobie na forum i w końcu wpadłam na taki temat z dość dziwną treścią:

Postanowiłam przejrzeć kto to jest ta Penlown i zobaczyć jej profil.....

Miała tez dziwną najkę:

Tak jasne, ciało opętane, nom na podłogę się rzuca. Pisali że jest z psychiatryka i jest porzucona (czy coś takiego) a jej filmy miały na celu przedstawić jej sytuację w której jest. Czy ta osoba nie przypomina Wam lupown? a może to ona?
Kolejny........ Podrób jeden

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Możliwe, że to Lupown. Jeszcze natrafiłam na Dead from the grave i CryingDragon, oni są bardzo dziwni.

    OdpowiedzUsuń
  2. To pewnie drugie konto Lupown. Mają nawet podobne nazwy -,-.
    |Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałam ze lupown oddało komuś konto i popełniła samobójstwo O_O /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będziesz odpowiadać na te pytania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz ten "I kill you" ma profil "hakera" bo jego/jej nie da się zaprosić do znaj, a (tam gdzie nick) nie piszę deleter user tylko jego nick.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nwm co o tym myśleć : /
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja widziałam podobnego posta, zrobionego właśnie przez tą podróbę lupown. Jakaś dziewczyna pisała że nie może się po tym uspokoić. (? xD) Weszłam w jej profil i Dance Jessica pisała że ona kiedyś była w poprawczaku i robi laleczki Voodo. O_o Ostatnio miałam właśnie sny o laleczkach Voodo (O_o xD ) I jeszcze powiedziała że ten jej film to komedia -,- /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmawiałam z nią jest moją przytajaciółką nie w REALU ale w MSP razem bardzo dobrze sie dogadujemy. Pomagam jej i szukam strony internetowe o wsparciu jej RAKA . Możliwe że sie uda. Miała ciężką historie opowiedziała mi ją . a w filmie jest to samo. jeśli myślicie że ona nwm jest jakaś Lupown lub iini to sie mylicie . to moja przyajaciółka i będę ją wspierać a więc możecie se mowic co hcecie. jak wgl mozecie tak mowic ? Ta dziewczyna moja przyjaciółka ma RAKA a wy ją przezywacie,zgłaszacie, czemu to rtobiecie? wstydzcie sie poznalam prawdziwą przyajaźn z Nią ona jest wspaniała a nie taka jak wy !!! lubię ją . jej historia jest prawdziwa.nie wierzcie mi jak hcecie a zresztą poco ja sie tak staram ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha XD jeszcze do tego Kapciown.. XD niech zrobią konto kupown ! x-o XD / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożeee może i podruba jakiegoś konta , albo udaje jaka ona biedna ;-; nie wierze jej w te filmy które kręci ale może mieć problemy w życiu , nie mieć przyjaciół ;'' anonimowy powyżej ma trochę racji ; może być chora na raka i jej odwala ; depresja; nie będę gderać żegnam ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)