Menu

piątek, 8 sierpnia 2014

Penlown czy nie?

Hey wam!
Jakiś tydzień temu siedziałam na blogu Babci Lidii (też się już nienawidzimy), zauważyłam że pisała tam moja dawna najka Jess (Dance Jessica), która prowadziła ze mną tego bloga jakiś rok temu. Też nie wiem dlaczego, ale dowiedziałam się że mnie nie lubi, nie wiem za co ale ok niech jej będzie, bo i tak nie gadałyśmy wieki więc mi to wisi koło pasa. Więc przechodząc do tematu był też ktoś pod nazwą "Penlown", jednak nie wiem czy to mogła być podróba czy też nie, ale patrzcie:


Jeśli to ona, to chyba są w koleżeńskich relacjach.......
W ogóle ona się robi ostatnio bardzo dziwna.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)