Menu

czwartek, 14 sierpnia 2014

Oszustka?

Hey wam!
Wczoraj siedząc na MSP napisała do mnie pewna dziewczyna z nickiem weeronika i napisała do mnie takie coś:



Przecież to jest żenujące, nie dość że żadnych serc mi nie wysłała to gada że ma screeny że mi wysłała i chce jakiś prezentów ode mnie w takim razie napisałam jej że czekam na screeny, oczywiście nie odpisała mi haha, ale ja wciąż czekam. Jeśli screenów mi nie da zgłoszę ją tak, że dostanie bana bo potrafię. Niektórzy znajomi potwierdzą, na przykład ci "XxPorshiaXx to moja żonka" czy coś takiego (oczywiście oni nie są moimi znajomymi).

Ludzi idiotyzm zżera.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)