Menu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Osoby +18 na MSP

Hey wam!
Wczoraj wieczorem poszukiwałam ciekawych treści na bloga i znalazłam pewien wpis na forum o osobach +18, zaciekawiło mnie to więc weszłam w ten temat i postanowiłam przeczytać co mają nam do powiedzenia w tej sprawie. Otóż było tam napisane to:

Napisałam taki komentarz:

Jeszcze ktoś tutaj napisał, że to potwierdza:

To jest według mnie chore, rozumiem ją no ale przecież co ma ich nick i styl ubierania się do wieku i daty urodzenia? to trochę dziwne....
Ale postanowiłam przejrzeć te osoby, nie wzbudzają we mnie żadnych podejrzeń.....
Pierwsza osoba to Agnieszka OK

Z tym stylem ubierania to może racja, ale przecież każdy może się tak ubierać.
Tutaj jej księga gości:

Agnieszka OK posiada w najlepszych przyjaciółach/miejscu na dziewczynę lub chłopaka inne dwie podejrzane osoby o pełnoletność, między innymi liza okej i Ramona 88.
Tutaj profil Lizy okej

Styl ubierania całkiem podobny, ale to też nie świadczy o jej pełnoletności.....
Oto jej księga gości:

Też nic podejrzanego, ale ma w najlepszych przyjaciołach Agnieszkę OK oraz Ramonę 88, czyli osoby podejrzane.
Teraz pokażmy Ramonę 88

No i znowu ten styl ubierania się, ale też dowodów BRAK.
Tutaj jej księga gości:

Oczywiście w miejscu na dziewczynę/chłopaka i tam gdzie najlepszy przyjaciel/przyjaciółka ma Lizę okej oraz Agnieszkę OK. Nicki mają bardzo podobne, chyba wszystkie się znają. Ale nadal 0 śladów ich "pełnoletności".
EDIT: Tu miała być Kristenn27, a ja wcześniej zrobiłam błąd i napisałam o Kristen27
To, że ma "27" przy nicku nie świadczy o tym że ma tyle lat........
Gdybym ja miała przy nicku np. 57 to od razu mam 57 lat? Eh.......
Kolejna osoba to izunia1213

Tutaj już nie rozumiem w ogóle tematu pełnoletności jeśli chodzi o tą osobę. Myślę, że to zwykła nastolatka.

Kolejna osoba to Beatrice33

Może ze stylem ubierania coś jest, no ale wątpliwości nie mam do tego żeby była zwyczajną nastolatką/dzieckiem. Każdy ma inny styl.

Nic szczególnego...
Teraz ostatnia podejrzana osoba to jula 89

Styl ubierania, nic poza tym ale jak wspominałam każdego styl jest INNY. Nie rozumiem waszych posądów.

Nic szczególnego......
Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Wiesz Nat, to serio jest podejrzane.
    Ja mam taką tego typu osobe tylko ona nie liczb w nicku. Ale ubiera się w takim stylu jak te dziewczyny co wymieniłaś. Nazywa się : &&zuzka&&
    Zobacz sobie jej wygląd. Mogłabyś zbadać tę sprawę szczególnie? W innym poście oczywiście.
    Jej pierwsza *-*
    Łoł ale się rozpisałam. *o*
    Justysia#

    OdpowiedzUsuń
  2. Liza Okej serio jest pełnoletnia. Rozmawiałam z nią kiedyś... Miała też kiedyś napisane w biografi że ma więcej niż 18, a mniej niż 28 lat... I nick jej córki :o

    - selena gomez lala

    OdpowiedzUsuń
  3. To serio podejrzane o.o .... Ale z Kristen27 zrobiłaś błąd. Powinno być Kristenn27 bo zauważyłam ^^ . Pozdrawiam W I K A S T A R

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś jak grałam sobie z koleżanką na MSP ok. 1 rok temu w zeszłe wakacje widziałam właśnie parę takich osób. Co prawda wszyscy byli "dorośli" ;_;. Np. Anetag - usunięta. Gadały sobie. XD
    Chciałam jej podskoczyć (bylam głupia ;x) i mówię debilne buty. Jej odpowiedź - "Z trampek już wyrosłam". Albo była 5 nad ranem i jutro poniedziałek. To ja się pytam "Jak jutro wstaniesz do szkoły? ;x" odp:"Ja nie chodzę do szkoły". Pytam się "Dlaczego?" "Skończyłam."
    ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio to trochę podejrzane... Jak ja miałam te osoby w znaj (niektóre mnie wywaliły, a niektóre nadal mam) to one z niedzieli na poniedziałek, jak trzeba było iść do szkoły siedziały do 2-3 w nocy :O ja akurat chora byłam, więc siedziałam prawie całą noc XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. weś jeszcze ania1332 bo ona ma podobny styl i kiedyś ją widziałam o 4 nad ranem na msp o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe ile Ty masz lat. Może dasz swój nick na MSP co? A nie z anonima będziesz jechać. Nie mam 18 lat, ani więcej, bo gdybym miała to bym nie marnowała czasu na MSP i miała bym ważniejsze sprawy na głowie. Nawet mnie nie znasz, a od razu oceniasz. Każdy ma styl taki jaki ma, a to, że siedziałam o 4 nad ranem nic nie znaczy. Zwykle tylko nie siedzę. Moja sprawa do której rodzice pozwalają mi siedzieć na kompie.
      Pozdrawiam, Ania1332.

      Usuń
    2. nicku ci nie podam ,bo mnie pewnie wrednie zgłosisz i wgl.
      a 18 lat masz napewno bo kiedyś z tobą pisałam to zachowywałaś się jak dorosła. zresztą masz taki styl a kiedyś pisałam z jedną dziewczyną to mi mówiła że jesteś pełnoletnia ,bo cię zna w realu.

      Usuń
    3. Jestem bardzo ciekawa. Dasz mi może nick tej dziewczyny?
      A co do pisania ze mną.... zachowywałam się jak dorosła to znaczy jak? Możesz mi wyjaśnić?

      Usuń
  7. Wypchaj sie anka !!!!! Zaraz zalorze bloga w ktorym cie tak shejtuje ze sie poplaczesz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ;o widziałam ten post niestety nic o nich nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)