Menu

czwartek, 7 sierpnia 2014

Oj

Hey wam!
Tu Nat, niektóre hejty wam nie wychodzą. Ja myślałam że to miliony osób mnie hejtuje, a okazuje się że to jest jedna osoba która ciągle pisze do mnie jakieś durne wiadomości.........

Będę wredna jak wy będziecie wredni, to proste i logiczne. Nie rozumiem niektórych jak hejtują jakąś osobę, nic o niej nie wiedząc. Nie, nie wiecie o mnie nic. Ja tu tylko piszę posty, nie jestem na spowiedzi. Wszystko to o mnie wie może rodzina albo nissia2013, nic wam do mojego życia prywatnego, niektórzy nawet nie wiedzą ile mam lat.....


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Tak jak na obrazku "Traktuje ludzi tak jak oni traktują mnie proste"/Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z "bestami" ;33 jeśli to nie besty to soorrga :C / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką zasade : D "Traktuje ludzi tak jak oni mnie" : )) A jeśli ktoś hejtuje to tylko zazdrości *-* A jest Ci czego zazdrościć ; 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)