Menu

sobota, 30 sierpnia 2014

Odzyskałam konto!

Cześć!
Chciałam Was poinformować, że odzyskałam swoje konto dzięki jednej z ofiar Dance Jessica (Jess), która pomogła Nam wszystkim w odzyskaniu konta. Pojawiło się bardzo dużo tematów na forum na Nasz temat i postów na blogach...

 Z konta nic mi nie zniknęło, wszystkie starcoins mam jak wcześniej tylko jedynie wydano mi 300 SC na tą niebieską skórę, ale to mało, poza tym już mi się to zwróciło z filmów.
Tylko nadal nie wiemy kto był na Naszych kontach!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)