Menu

piątek, 8 sierpnia 2014

O co poszło z Ineską? - Wyjaśnienia

Hey wam!
Dziś opowiem wam o co w końcu poszło z tą Ineską, bo niektórzy strasznie się dopytują.... A więc, strasznie się ostatnio kłócimy, ale gdy czegoś chce przychodzi do mnie i mnie o to prosi, a między innymi o robienie jej wyglądu bloga... Strasznie mnie to denerwuje że przychodzi gdy tylko czegoś chce, a naprawdę bardzo się lubiałyśmy tylko wszystko się popsuło... Postanowiłam wygarnąć jej to, co mnie bardzo wkurza i denerwuje i wyszłam z bloga. Po paru godzinach weszłam na jej bloga bo chciałam napisać post o tym, że chcę abyśmy sobie zrobiły przerwę dlatego że te wszystkie sytuacje się zdarzyły i chciałabym odpocząć, to chyba normalne.... A ona potem skasowała mojego posta i zaczęła pisać, że jestem egoistką i o jakimś nagłówku w gratisie mi tu zaczęła pisać, nie wiedziałam o co chodzi więc weszłam na jej bloga i był taki nagłówek:

Wiecie wy co? ........
Przecież to nie ja, jeśli chodzi o mnie to ja mam nawet inne czcionki i mam raczej lepsze zdolności co do takich nagłówków.....
Oczywiście nie uwierzyła że to ja pomimo uświadomień paru osób, że to nie ja zrobiłam. Wiedziałam że tak będzie bo jest upartą osobą. To nie mogłam być ja, bo ja usunęłam samą siebie z jej bloga więc no przepraszam bardzo ale to nie możliwe...... Wiele osób ze mną przeprowadza wywiady na jej temat, bo dużo o niej wiem. No niestety czasami mam takie wrażenie, że dla niej ja nie istnieje i nie mówi mi prawdy na swój temat skoro tak jest. A co do pytań za co ja lubię Ineskę, to możecie przestać? nie, nie lubię ją za to że jest hackerką jak niektórzy mi to wmawiają..... Poznałyśmy się bliżej, ona mi opowiadała o swoich problemach a ja jej o swoich, nie bałam się jej bo jej ufałam.... A ona hackuje ludzi, którzy ją zdenerwują i szczegółów zdradzać nie będę.
Bloga ona również usunęła, ale to już z innych powodów.
Myślę że to tyle.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS nie będę już w postach pisać "Tu Nat", bo to bez sensu skoro sama już tego bloga prowadzę od jakiegoś roku prawie.

4 komentarze:

  1. Ona usunęła bloga ;/// / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. : o Ineska widać ma swoje humorki ; ) Ale to jak każdy : ))
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć zatkało mnie O.O /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)