Menu

wtorek, 26 sierpnia 2014

Nudzi Wam się?

Cześć!
Zobaczcie jak ludzie się nudzą na MSP, chyba lepszych zajęć nie macie, prawda?

Piszę tego posta też dlatego że mi się ludzi, a podobno lubicie jak wstawiam głupie wiadomości od innych ludzi na bloga, więc proszę. Oczywiście że odpisałam durnie, ale zrobiłam to dlatego że ta osoba również walnęła jakieś dzikie zdanie o kanibalach i jakieś hula hula, myślicie że mnie to śmieszy?
Wcale.
Same głupoty Wam w głowie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. No niestety, ale na msp jest dużo takich przygłupków/Pavlovaa na czacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ile miałaś bana na IP komputera, mi się chyba jutro kończy;//

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)