Menu

czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowy wygląd - Zdrowe wakacje!

Hey wam!
Tu Nat, gdy byłam jeszcze trochę chora zrobiłam nowy wygląd bloga, do tej pory same pozytywne opinie, ludzie piszą że razi trochę tło, ale to jest normalne. Dzieje się tak ponieważ przedtem panowały tutaj dość ciemne kolory złączone z jasnym niebieskim, i to spowodowało rażenie, ale to minie, spokojnie, robiłam tak wiele razy :) Miałam zrobić coś całkiem innego, ale jakoś mi mango i limonka po głowie chodziły więc sobie pomyślałam, że zrobię zielono pomarańczowo-żółty szablon i dodam trochę owoców do nagłówka żeby było "zdrowo" i owocowo.
Myślę, że nie jest źle. W końcu trwają jeszcze te Nasze wakacje, trzeba się wyszaleć bo to chyba mój ostatni szablon wakacyjny w tym roku :( no niestety już szkoła się zbliża, eh......
A wy co o tym myślicie?
Sami oceńcie! :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Anakonda - masz racje ! świetny! Tyle że.. ;// przez te tło troche bolą oczy (w nocy : 3 ) / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląda :D.Najlepsze są owoce na talerzu :3./wume

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty wygląd : DD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)