Menu

czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowy film

Cześć!
Chciałabym was zachęcić na mój nowy film "Duch Moich Snów [1]". Film trwa cztery minuty i cztery sekundy z czego póki co jest to wprowadzenie i rozpoczęcie tego filmu. W drugiej części będzie już bardziej ciekawiej, póki co jak wspominałam początek tej całej historii filmu którego mam na myśli. Wahałam się bardzo przed zrobieniem filmu, bo szczerze to nie jestem mistrzem w robieniu ich i nie mam zamiaru Nim być. Oczywiście fajnie jest mieć dużo wyświetleń i mieć z tego korzyść, jednak ja wiem że jeśli nie będę jakaś z rankingu to tych wyświetleń nie będzie. Dlatego proszę Was o pomoc w reklamowaniu filmu np. na forum, w statusach, w wiadomościach itp. Będę bardzo wdzięczna. Pomyślałam też, że co 25-30 komów będę dawać jakiś prezent z listy życzeń, pomagać w levelu lub ewentualnie dam specjalne pozdrowienie. Tylko muszę to przemyśleć, póki co najlepsze komy wygrywają prezenty itp.
Będę wdzięczna jeśli film się spodoba, jak wspominałam nie jestem od tego ekspertką ale chyba każdemu należy się szansa.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Jak wejdę to zrobię temat na Forum :)
    mrs slodzak

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)