Menu

sobota, 23 sierpnia 2014

Nowe tło!

Cześć!
Parę dni temu ukazało się nowe tło na MSP, nie pisałam jakoś nic zbytnio bo były lepsze tematy do obmówienia, jednak musiałam to kiedyś z Wami przerobić więc piszę tego posta. Oto Nasze tło w tej chwili:

Według mnie te tło jest trochę brzydkie.... Nie widzę w tym żadnego wypoczynku, tylko energię i imprezy. Ten "bród" w tym pomieszczeniu jakoś pogarsza moje widoki na te tło. Oceniam je ogólnie na 5/10, średnio mi się podoba. Kolekcja tak samo, jednak za chwilkę w kolejnym poście pokażę Wam jakiś lub jakieś komplety, zależy czy zrobię jeden czy dwa :)
Tym czasem zapraszam na drugą część filmu "Duch Swoich Snów [2]", widzę że dużo osób zaciekawiło, ale 3 część dopiero gdy będzie 100 wyświetleń, a póki co jest ich 41 :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)