Menu

czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowe tło!

Hey wam!
Gdy weszłam na MSP ukazało się kolejne nowe tło, tym razem nie są one już wesołe bo wszystko idzie w drogi szkolne co mnie drażni, ale cóż poradzić. Oto nasze nowe tło:

Tło tym razem podoba mi się, ale no oczywiście moje kolejne skojarzenie to szkoła i jesień. Nie cierpię o tym myśleć bo szkoła już za parę tygodni, to przygnębiające......
Oceniam tło 9/10
Zaraz zobaczę jaka jest kolekcja i zrobię look, który będzie w następnym poście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Tło samo w sobie jest ładne, ale nie mam pomysłu na look.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam tło to pierwsze o czym pomyślałam to krasnoludki XD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)