Menu

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Nowa twarz - MSP

Hey!
Mam taki mały problem ze swoją twarzą. Długo już posiadam tą co mam na sobie także chciałabym ją zmienić i kupić niedługo vipa bo jest ta promocja więc myślę że się nawet opłaca taki vip na miesiąc za 30 złotych. Problem w tym że wybrałam sobie takie niebieskie oczy tylko do tego nie wiem jakie dać usta, ale mam też inne wersje twarzy może trochę mniej "słodkich" ale są.
Zacznijmy od tej co bym chciała, nie wiem jakie usta dać:



Jeszcze zrobiłam coś takiego może mniej przyjemnego, ale jest:
Ta jest chyba trochę brzydka więc wezmę tą powyżej tylko pomóżcie z ustami jak możecie :D
Piszcie w komentarzu ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

21 komentarzy:

  1. Ta ostatnia jest ładna, taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze usta są według mnie najładniejsze :) Zapraszam na mojego bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsza jest ta pierwsza twarz :)/wume

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba twarz nr.1

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza :3 A mogę wiedzieć jaki kolor skóry jest w tej pierwszej twarzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 jest śliczna..:* Zapraszam również na mojego bloga! : http://moviestar-planet-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 Jest śliczna..:* Zapraszam również na mojego bloga: http://moviestar-planet-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo hej xD przypadeg? Nie sondze ;DD

      Usuń
  8. Najładniejsza j3st pierwsza, a te usta z kolczykiem są ohydne!

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 jest po po prostu PIĘKNA ;* /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza najładniejsza :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dodać pyłek? zrobiłam już na profilkach i co dalej? :o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)