Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

Nowa redaktorka!

Hey wam!
Wczoraj moja przyjaciółka Dzini, zapytała mnie czy może ze mną prowadzić tego bloga. Napisała mi, żebym sobie to przemyśliła i dała jej znać, oczywiście pomyślałam i dzisiaj piszę wam że pisać posty od czasu do czasu będzie ze mną właśnie ona. Na MSP w chwili obecnej posiada konto Lanalie oraz UkradnijDlaMnieNiebo. Zrobi dla nas dużo fajnej muzyki na bloga i powinna niedługo też napisać posta powitalnego. Cieszę się z takiego wyboru ponieważ dużo osób mi pisało żebym jakąś redaktorkę zatrudniła, żebym nie pisała bloga sama. Teraz każdy ma kogoś do pomocy i fajnie będzie jak ktoś coś od czasu do czasu napisze.
Mam nadzieję że nie macie nic przeciwko i spodoba wam się nowa osoba :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)