Menu

piątek, 22 sierpnia 2014

Noc zmor

Cześć!
W tamtym roku 22 sierpnia 2013 roku była noc zmor. Strasznie się tego bałam, nie mogłam spać, praktycznie zachowałam się jak psychiczna osoba modląc się przez całą noc i nawet poszłam spać do rodziców. Dziś jest 22 sierpnia 2014 rok, czyli dzisiaj powinna być tak samo jak wtedy tylko nie jestem pewna, czy dobrze mówię. Zobaczcie jak ludzie skarżą się na noc zmor na forum:
Ogólnie ludzie twierdzą że to po prostu choroba psychiczna gdzie w nocy czujesz jakby Cię ktoś dusił, nie możesz się wydzierać, czujesz kogoś obecność, czujesz ciemno, uciski na klatce piersiowej itp. Piszą, że z tego nie da się wyleczyć z czego bardzo się boję dzisiejszego dnia i będę do nocy sama w domu czego okropnie się boję. Nie będę więcej o tym opowiadać bo mnie strach dopada. Jeśli chcecie czegoś się o tym więcej dowiedzieć wpiszcie w google "Noc Zmor".

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Gdybym nie wiedziała, że istnieje takie coś, to ta noc byłaby dla mnie normalna, taka jak zawsze. A teraz, jak o tym wiem to się boję, bo to wszystko na pewno tylko wyobraźnia, ale staram się zachować spokój! :) Ludzie, spokojnie! ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...Teraz sama się wystraszyłam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)