Menu

piątek, 22 sierpnia 2014

Noc Tytanów

Cześć!
Na forum spotkałam się z dziwnym tematem "Noc Tytanów", weszłam w to i było napisane o tej nocy wszystko co i jak, kiedy będzie itp.

Po wpisaniu w google grafika "Tytan" były tylko jakieś planety typu:

Nie rozumiem nic z tego, co to ma oznaczać?
W internecie jak coś o tym szukałam także nic nie było, kompletnie nie rozumiem tego tematu. Tak w ogóle dziś jest chyba noc zmor, w poprzednim roku strasznie się tego bałam, dziś może być tak samo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. W tamtym roku też była pisze to o 00:51 więc żadnej nocy nie musisz się bać bo każda jest zmyślona POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mam pytanie. Czy mogłabym skopiować na swojego bloga screen tego tematu, ponieważ nie mogę go znaleźć na msp? Oczywiście napiszę, iż pochodzi z Twojego bloga i podam link.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie wiedIalam o tej nocy xD ale snil mi sie koszmar i sie obudzilam o 00:21 i nic sie nie dzialo xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)