Menu

czwartek, 21 sierpnia 2014

Noc hackerów

Cześć!
Wczoraj wieczorem na MSP panowała okropna atmosfera! każdy tylko pisał jak się boi hacków, hackerów itp. Ludzie twierdzą że była tak zwana noc "hackerów". Nie jestem w stanie w to uwierzyć, ponieważ nie sądzę aby hackerzy na MSP istnieli. Piszę o hackerach na MSP, to prawda jednak to jest tylko i wyłącznie na Waszą prośbę. To jest jedyny powód dla którego to robię. Postanowiłam wejść w tą całą "noc hackerów" do pokoju Samotniaa. Gdy tam weszłam było tyle osób, że nawet nie mogłam na nic klinąc takie były lagi, a jak ktoś chciał wejść to pisało "Pokój gry jest pełny". Oto screeny z pokoju Samotnii:






Pisano tam zboczone rzeczy typu "Zobaczcie czy blondyna na pizdzie" ogólnie było tam jakieś "ruchanie" i inne zboczone rzeczy. Widzieliście wy to?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Tam była moja koleżanka ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w sprawie tych hackerów...
    Weszłam na chat i zobaczyłam osobę ubraną jak Anonymous ( czy jak to tam się pisze ) z nickiem Deleter User. Od teraz nie wchodzę na żaden chat, bo się boję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hackerzy są przeważnie na chatach typu. Plaża i Kawiarnia dlatego chodzę tylko na centrum lv8+.

      Usuń
  3. I JA BELLA078 XD TA NA CZARNO W FULL CAPIE XD
    ~NoNo

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy nr 3 ja też tylko wchodze na centrum handlowe

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)