Menu

niedziela, 31 sierpnia 2014

Nie będzie mnie! + Informacja dla Layla, oh

Cześć!
O 14 jadę do dawnych znajomych, także nie będzie mnie przez jakiś czas. Nie szukajcie mnie na MSP, na chat ani nigdzie, po prostu mnie nie będzie, jeśli macie coś ważnego do przekazania napiszcie mi to na MSP w wiadomości, a na pewno gdy wrócę, odczytam wiadomość. Szkoda że dzisiaj nie mogłam dokończyć tematów, które chciałam Wam przedstawić, ale jutro już raczej będzie dobrze, prawda?
Nie wiem jeszcze czy dokładnie wychodzę o 14, ale jeśli nie to muszę się ogarniać bo jutro już rozpoczęcie roku szkolnego...
Aha i jeszcze coś dla kochanej LaylaHack, nie pisz komentarzy typu "nie kopiuj moich notek o aktualizacji", aktualizacje zauważyłam już od samego początku, jakbyś nie zauważyła to piszę 5 postów dziennie więc napisałam go wczoraj, łyso ci po moim poście i próbujesz coś wymyślić żebym wychodziła na tą złą, to masz problem, bo na nią nie wychodzę. Ty myślisz że czytam te twoje denne posty? haha! No chyba nie, pozdro z kibla. Poza tym każdy już prawie napisał na swoim blogu o aktualizacji, lecz sie hahaha jak można skopiować post informacyjny, hmm no ciekawa jestem :D Ahh, i jeszcze coś. Masz coś do mnie? Po co czytasz tego bloga? żeby wiedzieć o czym napisać posta? oj, przykro mi :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS już niedługo piąta część filmu "Duch Moich Snów", cierpliwości! I dziś jest dzień bloggerów, także życzę wszystkim wesołego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)