Menu

niedziela, 17 sierpnia 2014

Na temat redaktorów

Hey!
Mam od was strasznie dużo wiadomości typu "hej, poszukujesz redaktorek?" lub "hej, mogę być redaktorką na twoim blogu?". Niestety powtarzam już to chyba tysięczny raz, że redaktorek nie poszukuję. Jak widać świetnie radzę sobie sama w pisaniu, piszę jakieś 5-6 postów dziennie, inni mając redaktorów może mają zaledwie dwie notki, ale to zależy od chęci a ja ją mam nawet jak jestem leniwa i nie mam tematów na posty, to zawsze coś na szybkiego wymyślę. Pamiętajcie, że nie poszukuję wszelkich redaktorów, współwłaścicielek, autorów bloga. Nic z tych rzeczy. Jedyną osobą która ma ze mną tego bloga jest UkradnijDlaMnieNiebo, ale nie kazałam jej pisać codziennie bo patrząc na jej poprzednie blogi nie pisała regularnie i mogę zrozumieć że nie jest do tego przyzwyczajona. To, że chyba piszę dużo postów dziennie to chyba dobrze, prawda? a niektórzy jeszcze narzekają że posty są nudne i nie na temat. Jak post może być nie na temat? skoro pisze w tytule o czym będę pisać, to chyba jasne że będzie na temat. Jak już będzie mi się mega chciało kogoś "zatrudnić" do pisania ze mną zrobię o tym na pewno post jak wtedy, gdy mnie nie było i poszukiwałam redaktorek wakacyjnych.
Myślę że wbiłam wam to do głowy i na wszelkie pytania typu "mogę pisać na twoim blogu?" nie będę odpowiadać, przykro mi ale tracę czas bo piszę to już na prawdę chyba setny raz, ileż można?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)