Menu

piątek, 15 sierpnia 2014

Na temat paranormalnych historii

Hey!
Dużo osób pytało się mnie, czy będę dla Was wstawiała paranormalne historie na bloga jak przykładowo na blogu z którym współpracuję (Patricia45). Wahałam się ponieważ niektórzy mogą się tego bać co tutaj się napiszę, a potem według ich nie mogą spać po nocach. Gdy miałam spytać innych o zdanie pisania o paranormalnych rzeczach ktoś się spytał czy lubi blog patricii, zobaczcie jaka była odpowiedz:

Było tam jeszcze więcej opinii na temat strasznych i paranormalnych historii. Zdecydowałam, że nie będę wstawiać na bloga tych wszystkich rzeczy i historii "zza światów". Może od czasu do czasu napiszę coś paranormalnego na prośbę innych, ale nie będzie to dodawane zbyt często a zwłaszcza regularnie.

Co wy na to?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Betty to ja <3
    A tak w ogóle boje się tych historii..
    Poza tym patricia już nic innego nie wstawia tylko te straszne historie!
    Zastanowiam się, czy to nadal blog o msp?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mają byś straszne historie to najlepiej w zakładkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie historie i mogę spać w nocy. Nie mam nic przeciwko, ale nie tylko moje zdanie się liczy. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wstawiaj tych strasznych historii ;/ Ja nie lubię creepypast. / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz pisać paranormalne historie, ale np. nie wstawiaj zdjęć itp, itd. Bo jak ktoś nie chce to nie przeczyta, ale jak będzie przewijał to zobaczy zdjęcia itp, itd, itp, itd... Ja zazwyczaj czytam takie rzeczy, ale mimo wszystko wolę nie oglądać zdjęć xddd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. FenkaElenka to jestem ja . Na chacie można mnie spotkać pod taką nazwą :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)