Menu

czwartek, 14 sierpnia 2014

Masło Krytykie

Cześć, z tej strony Ewelina, czyli przyjaciółka Nat.
Napiszę posta o pewnym blogu, którego właścicielka jest kłamliwą kopiarą.

Otóż, słyszałam o tym blogu wcześniej, ale nie reagowałam zbytnio. Dziś Nat dała mi tego screena:
Wtedy bardziej się zainteresowałam tym blogiem. Postanowiłam tam pójść i popatrzeć.

♦ Link... Oczywiście skopiowany.
♦ Nagłówek "MSP RAZEM Z NAMI"... Najlepsze w tym jest to, że bloga pisze sama.
♦ Muzyka... Tak, muzyka jest głupia, nie mam ochoty więcej tego słuchać, no ale nawet muzyki nie da się wyłączyć = no bo co. PIĘKNY WYGLĄD NORMALNIE
♦ Posty...
Pierwszą rzeczą jest to, jak właścicielka skarży się, że inni od niej kopiują.
Kto tu kopiuje koleżanko? No kto? ... ... ... Ty.
Druga rzecz, czyli fałszywe rysunki.
Widać, że przy każdym rysunku wykorzystany był inny styl malowania, a do tego tylko jeden z nich jest podpisany.
A to? Proszę ciebie... Tu tym bardziej nikogo nie nabierzesz... Pod rysunkiem masz napisane @Copyright i jakieś imię na "L" oraz nazwisko na "P". Niestety ja nie mogłam tego odczytać, bo grafika zdjęcia jest za słaba. Ale wracając, było tam imię na "L", a ty na imię masz Natalia.
No i jedziemy dalej.
♦ Logo bloga... Również skopiowane, tyle, że zrobione na odjeb.
I to wszystko.

Mam nadzieję, że właścicielka tego bloga to czyta i bloga usunie, bądź zmieni nazwę itd. :)

Pozdrawiam
~Ewelina

6 komentarzy:

  1. Jestem tu pierwszy raz a ten blog już mi się podoba! Zapraszam na mojego :) http://drugiezycieprzedkomputerem-simsandmsp.blogspot.com/
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona ma taki sam kolor rozwijanego nagłówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już blog nie istnieje XD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Ey! Moj rysunek skopiowala. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Skopiowala moj rysunek. ;-;. Ps. Na msp jestem $ulubiona$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne rysunki :].

      A ta baba to pisała tak beznamiętnie, mało o inspiracji, nie było kiedy to rysowała, a prawdziwe podpisy po prostu wycięła. Jak można być taką kopiarą!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)