Menu

sobota, 23 sierpnia 2014

Looki

Cześć!
Jak w poprzednim poście pisałam przedstawię Wam looki, jednak zdecydowałam się na dwie wersje. Nie podobają mi się znowu za bardzo dlatego że kolekcja jest moim zdaniem brzydka i nie ułożona, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie.



Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, a druga tak sobie. Nie wiem, teraz w ogóle nie można fajnych strojów zrobić przez te kolekcje. Jestem ciekawa jaka będzie szkolna, bo pewnie taka będzie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)