Menu

czwartek, 14 sierpnia 2014

Looki

Hey wam!
Jak obiecałam w poście o nowym tle teraz zaprezentuje wam looki, które miałam zrobić. Oczywiście tło ładne, ale ciuchy to już nawet nie wspomnę.... Nie podobają mi się w ogóle, musiałam użyć rzeczy z poprzednich kolekcji bo te nie są zbyt ładne. Chciałam zrobić fajny komplet ale oczywiście w tej kolekcji nie ma SPODNI ....... Bez komentarza. Po co dodawać bluzki, skoro nie ma nawet spodni ani chociażby spódniczki? bez sensu.
Looki, które stworzyłam nie są zbyt ładne, nie podobają mi się aż tak ze względu na moim zdaniem brzydkie i nie dopasowane ciuchy w tej kolekcji.
Oto one:

Szału nie ma, a ja czekałam na jakieś fajne ciuchy w sklepie. Eh........
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Jak zrobiłaś te zdjęcia które się przewijają pod nagłówkiem? PS.: Przepraszam za Spam, ale mogłabyś polecić? stylowa10502-MSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecisz mojego bloga nacynka12moviestarplanet.blogspot.com WRACAM DO PISANIA I KASUJE 2 BLOGA !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)