Menu

sobota, 23 sierpnia 2014

Little Test

Cześć!
Na forum spotkałam się z tematem "little test" weszłam z ciekawości, chociaż wiedziałam że to będzie zwykła bujda. Weszłam, a tam oczywiście jak zwykle to samo:
Napisałam jakiś tam byle jaki komentarz, bo uwierzyć się nie da. Przecież Anonymous to bujda od początku (tak mi się wydaje), wszyscy panikują a nawet nic się nie dzieje, nie rozumiem. Tak poza tym nick tej znanej "hackerki" pisze się "Anonymous" a nie "Anonymouse", po drugie nie miałaby cenzury w "Hacked", a dała pomiędzy to literę "x".
Ona potem zaczęła pisać do moich koleżanek na pocztę i rozsyłała jakieś rzeczy, ja również coś dostałam niespodziewanie:
Weszłam jakieś dwie godziny później na jej profil i miała taki status:
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Raczej, jak ktoś jest zhackowany przez prawdziwego hackera a nie przez samego/samą siebie ( -.- ) to słowo "HACKED" nie powinno być zakratkowane co nie ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona udaje zostawiła zły opis (bo patrzałam na jej profil) zapomniała kilku słów i chciała zrobić jakąś sensacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest takbardzo żałosne, że piszesz, iż chciałam zrobić sensację xdd
      No, a przynajmniej nie ja.
      Hasło do mojego konta miała dziewczyna, która owe konto mi oddała.
      Bo wiesz, nie wiem, czy z dupy usunęłabym parę stron ubrań + moje wówczas najbardziej dochodowe filmy xd
      Pozdrawiam,
      Kiwiqqu x3

      Usuń
  3. Anony nie pisza '' you're not safe '' tylko cos innego! tylko nie pamietam co
    .

    OdpowiedzUsuń
  4. anonka pisze No one save czy cos... i pisze że umie prawie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy hackerzy piszą (znam z neta) : "Danger, you are in danger (d)"

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jak anonymouse Hackuje to chyba się nie da wejść na konto bo już masz po koncie chyba tak dokładnie nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni istnieją -.- tylko nie słyszałam by grali w gry dla dzieci...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)