Menu

sobota, 30 sierpnia 2014

Little Test i inne

 Cześć!
Znalazłam parę dni temu temat na forum, znowu jakiś little test:
A potem kolejny głupi temat na forum, a po naciśnięciu na jej profil niechcący przeczytałam taki opis:
Ostatnio też widziałam temat na forum o masturbacji, jakiś chłopak pytał się dziewczyn czy już to robimy itp... Co go to interesuje? pewnie po nocach ogląda filmy dla dorosłych, zresztą te tematy są żałosne :/ A ta powyżej to wyzywa swoje najki i znajomych, a w tym chłopaków? a ten little test? kompletna ściema! Dawno by każdego z forum już nie było, przestańcie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Ta lokama to jestem ja ale się cieszę a wgl te całe little test jest dlla zarta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta lokama to jestem ja cieszę się za zdjęcie na bloga a wgl ten little test jest dla żartów ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)