Menu

niedziela, 31 sierpnia 2014

LaylaHack

Cześć!
Weszłam sobie z ciekawości na bloga Laylahack, ale w sumie to po prostu ktoś mnie o tym poinformował żeby tam weszła, no i tak zrobiłam, a ona o mnie takiego posta napisała:

Czy wy widzicie to samo co ja? Ona napisała "Mówi, że idzie do drugiej gimnazjum, a tak naprawdę idzie do 6 klasy lub pierwszej gimnazjum, bo kiedyś przy rozmowie przyznała się, że ma 12 lat." No wow, odkryłaś Amerykę, wszyscy wiedzą że mam 12 lat jezu, wpadke masz. Nawet w biografii na MSP napisałam dlaczego idę do drugiej gimnazjum w tym wieku, w postach nawet pisałam dlaczego tak mam.... Jedno wielkie LOL. Jeśli nie czytasz dokładnie tego co piszę, to przez to napisałaś jeden wielki farmazon na blogu. Mam 12 lat i idę do drugiej gimnazjum, bo chodziłam do szkoły w UK, a tam zaczyna się szkołę rok wcześniej, więc gdy przyleciałam do Polski dali mnie rok wyżej do klasy, kumasz? ..... I jeszcze ten twój argument "Ktoś tu się powoli miesza w kłamstwach. Oj Nat, nie ładnie...." Myślałam że pęknę ze śmiechu gdy przeczytałam tego Twojego posta. Teraz to Ty się wstydź za te swoje bzdury w poście. Poza tym o tym czy się przekonam niebawem to sobie możesz zapomnieć, nie obchodzi mnie że to jest gra, ale skoro posiadasz jakiekolwiek hacki, to ja mogę to wykorzystać, i jeszcze te screeny z Twojego bloga, lepiej sobie uważaj z tym co Ty do mnie mówisz, a raczej piszesz.

No to niezłą masz wpadkę Ci powiem

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Jak można być tak cholernie pojebanym człowiekiem -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nwm... :s nie przyjmój się takimi :dpozdr. oliwuszka7 na tinny chacie gooblebumpess

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest jakaś kurde... pojebana!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)